Link Website

Aku Marah Dalam Rindu

Terlalu marah.. Tapi sayang kat dia...
Kenapa dia buat aku begini??
Aku marah sangat tapi susah nak luahkan...
Selepas apa yang dia buat aku begini...

Kenapa dia pinta putus dari ku??
Sedangkan aku bagi apa sahaja dia mahukan...
Apa lagi yang tak cukup!!!
Untuk aku buktikan cinta dan sayang kat dia???
Aku turuti segala kemahuannya...

Aku marah pun tak guna...
Semuanya dah terjadi tak boleh kembali..
Apa yang penting Allah sentiasa disisi..
Aku doakan dia bahagia..

Marah aku... Tiada gunanya...
Tiada yang akan paham perit rasanya...
Bila kita di tinggalkan oleh yang tersayang...

Kita terkapai-kapai sendirian...
Mencari laluan tanpa teman...
Keseorangan... Kesunyian...

Sekarang ku mencari penganti sidia...
Namun tiada yang sama...
Dapat gantikan kekasih lama..

Aku rindu saat bersamanya...
Saat suka duka kisah lama...
Membuat aku termenung bersendirian...
Kalaulah masa itu boleh dihentikan...
Pastinya saat itu...
Dapat dikekalkan selamanya...

Copyright By©Muhammad Shauqi Bin Osmera
10.23PM,Thursday,14/10/2010

0 comments:

Related Posts with Thumbnails